strzałka do góry na główną
herb Polskilogo ckziu w brodnicy

Centrum Kształcenia
Zawodowego i Ustawicznego
w Brodnicy ul.Mazurska 28


Jesteś tutaj: Strona główna >> POWER >> Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój

 

W dniu 05.07.2021 r. odbyło się posiedzenie Komisji rekrutacyjnej do projektu „Szlifowanie diamentów” Decyzją Komisji sporządzono

LISTĘ PODSTAWOWĄ UCZNIÓW

 

  1. Jasiński Jan
  2. Lange Oskar
  3. Majos Patryk
  4. Olszewski Adam
  5. Anzel Dominik
  6. Badziąg Martyna
  7. Boniecka Julia Weronika
  8. Brodzińska Weronika
  9. Choińska Ewelina
  10. Dąbrowska Ewelina
  11. Dobucka Natalia
  12. Górka Wiktoria
  13. Kucińska Amelia Ewa
  14. Lubczyńska Julia
  15. Namjildoraj Ewelina
  16. Niedbalska Ilona
  17. Ninierza Marika
  18. Ochocka Martyna
  19. Przybysz Karolina
  20. Szwaracki Michał

 


oraz

 

LISTĘ REZERWOWĄ UCZNIÓW

 

  1. Domeracka Klaudia
  2. Giziewska Dagmara Magdalena
  3. Kłyza Martyna Katarzyna
  4. Pankowska Wiktoria
  5. Szałkowska Natalia Maria
  6. Wadecka Julia

Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Brodnicy przystępuje do realizacji nowego projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej po tytułem „Szlifowanie diamentów”. Projekt będzie realizowany  we współpracy ze szkołą z Hiszpanii w terminie  od 10.06.2021 do 09.12.2021 r. 

Głównym celem projektu jest stworzenie uczniom CKZ i U w Brodnicy warunków do rozwijania umiejętności współpracy w zespole międzynarodowym, podniesienie umiejętności językowych oraz informatycznych, rozwijanie umiejętności negocjacji, zdobywania informacji, nabywanie wiedzy proekologicznej, propagowanie idei zero waste oraz poznanie kultury Hiszpanii.

Produktem końcowym kooperacji uczniów z Polski i Hiszpanii jest stworzenie interaktywnej mapy pod nazwą „Taste0Waste”, która będzie promowała miejsca wdrażające działania proekologiczne, jak również wskazywała miejsca, w których nieodpowiedzialna działalność człowieka zagraża czystości środowiska. Mapa powstanie w trzech językach: polskim, hiszpańskim oraz angielskim.

W projekcie weźmie udział 20 uczniów z CKZ i U w Brodnicy, którzy w ciągu dwutygodniowego pobytu w Granadzie, we współpracy z uczniami szkoły Ave Maria Casa Madre aktywują mapę i zainicjują jej promocję.

W dniach od 1 do 22 lutego 15 uczniów Technikum Logistycznego naszej szkoły wyjechało na praktyki zawodowe do Granady w Hiszpanii. Odbyliśmy praktyki w ramach projektu „ Praktyka najlepszą nauką- europejskie staże zawodowe”. Towarzyszyła nam pani Alicja Rumińska, która była naszym opiekunem podczas pobytu w Hiszpanii. Opatuleni szalami, w zimowych kurtkach pożegnaliśmy Polskę na 3 tygodnie. Wylądowaliśmy w Maladze, która powitała nas letnią temperaturą i pełnym słońcem. Szybko trzeba było rozbierać zimowe ubrania. Do Granady dotarliśmy późnym popołudniem. Ulice pełne były turystów, co chwila słychać było inny język. Zresztą  każdy weekend wyglądał podobnie- miasto szczelnie wypełniali przyjezdni. Swobodniej spacerowało się w ciągu tygodnia, kiedy nie trzeba było przeciskać się przez tłum na ulicy.  Po szybkim zakwaterowaniu w hostelu czekało nas pierwsze zadanie-gra miejska. Podzieleni na grupy szukaliśmy najbardziej charakterystycznych punktów w centrum Granady. Nie było łatwo poruszać się w nieznanym mieście bez mapy i Internetu, ale zwycięzcy uporali się z tym zadaniem w niecałą godzinę. Następnego dnia po przyjeździe pojechaliśmy na wycieczkę do Sewilli, stolicy Andaluzji. Miasto zachwyciło nas piękną architekturą. Spacer po  Sewilli zaczęliśmy od odwiedzenia Alcazar- siedziby królów hiszpańskich zbudowanej w stylu mauretańskim. Pałac zachwycił nas koronkowymi ornamentami i płytkami azulejos, którymi wyłożone są ściany w salach pałacowych. Nieodłączną częścią pałacu jest ogród, który zaskakuje geometrycznym ładem i mnogością egzotycznej dla nas roślinności-palmami, drzewami oblepionymi pomarańczami i cytrynami. Następnym punktem wycieczki była konstrukcja zwana przez mieszkańców Sewilli Las Setas, czyli grzyby. Oficjalna nazwa to Metropol Parasol, skąd można podziwiać panoramę miasta.  Ostatnią atrakcją w planie wycieczki był Plac Hiszpański. Otoczony zabudowaniami okrągły plac z fontanną pośrodku zrobił na nas ogromne wrażenie. Mogliśmy tu odpocząć w promieniach słońca, którego tak nam brakowało w Polsce i podziwiać to cudowne miejsce. 

Kolejną wycieczkę poza miasto odbyliśmy 15 lutego. Pojechaliśmy do Gibraltaru, oddalonego od Granady o ponad 250 kilometrów. Po drodze przez okna autokaru mogliśmy oglądać panoramę gór z jednej strony i widok na Morze Śródziemne z drugiej.  Na Skałę Gibraltarską wjechaliśmy kolejką linową. Panorama na Morze śródziemne i Ocean Atlantycki z punktu widokowego na szczycie skały jest cudowna. Pogoda nas rozpieszczała, było bardzo ciepło, więc każdy z nas chętnie oddawał się podziwianiu panoramy Gibraltaru i robieniu zdjęć. Nie ominęło nas również spotkanie ze stałymi mieszkańcami Skały Gibraltarskiej- magotami gibraltarskimi- jedynymi małpami żyjącymi w stanie wolnym w Europie, właśnie w tym miejscu. Ostrzegano nas, aby schować wszelkie błyszczące przedmioty i jedzenie, bo małpki są nimi żywo zainteresowane i zabierają je turystom. Nie musieliśmy długo czekać – ofiarą padła Agata, której małpka w mgnieniu oka wyjęła z worka kanapkę i ostentacyjnie ją zjadła siadając na murku naprzeciwko. 

Popołudniami po praktykach odkrywaliśmy uroki Granady. Wspinaliśmy się stromymi, kamiennymi uliczkami dzielnicy cygańskiej Sacromonte, której charakterystycznym elementem są domy wykute w skale. Na każdym kroku widać tu silne związki z kulturą flamenco, stąd zresztą wywodzą się najlepsi przedstawiciele tego gatunku. Znajduje się tu również kilka punktów widokowych, skąd można obejrzeć miasto i otaczające je góry. Widoki są niezapomniane- zobaczcie zresztą sami. 

Spacerowaliśmy wśród uliczek dzielnicy arabskiej Albaicin, gdzie od kilku lat za sprawą imigrantów z Afryki powraca jej orientalny klimat i charakter. Pełno tu straganów z towarami zachwycającymi feerią kolorów, uliczek przesiąkniętych zapachem kadzidełek i barów serwujących orientalną kuchnię. 

Kolejne popołudnie poświęciliśmy na spacer po żydowskiej dzielnicy Realejo, śladami sławnego artysty ulicznego, El Niño de las Pinturas. To przedstawiciel street artu znany na całym świcie, a pochodzący i mieszkający w Granadzie. Chcąc rozweselić surowe i szare ulice Granady, El Niño używa żywych kolorów i tworzy serce i duszę raczej pustych ulic miasta. Artysta chce wyrażać uczucia i wartości, o których niektórzy ludzie już dawno zapomnieli - nadziei, przebaczeniu, przyjaźni i miłości. 

Na liście obowiązkowych miejsc do zwiedzenia nie mogło zabraknąć Alhambry- najważniejszego zabytku południowej Hiszpanii. To zespół pałacowo- zamkowy z przepięknymi ogrodami Generalife. Spacerując pośród ścieżek i budowli można wyobrazić sobie jak żyli i odpoczywali kalifowie zamieszkujący to miejsce w XIII wieku. Z wież fortyfikacji rozciąga się wspaniały widok na Granadę i okolicę. 

Granada to nie tylko zabytki, fontanny, skwerki z pomnikami ale również przepiękne parki, gdzie można odpocząć od zgiełku miasta. Niedaleko naszego hostelu znajdował się park Carmen de los Martires. Można tu spacerować wśród palm, magnolii i krzewów rozmarynu, usiąść w promieniach słońca, poczytać książkę i posłuchać śpiewu ptaków. Nieliczni turyści docierają w to miejsce, więc panuje tu cisza i spokój. Na popołudniowe spacery upodobaliśmy sobie również park Garcia da Lorca, gdzie także można usiąść, odpocząć, a ci z nadmiarem energii mogą poszaleć na placu zabaw. 

Jednak głównym celem naszego wyjazdu do Granady były praktyki zawodowe. Odbywaliśmy je podzieleni na grupy dwu- i cztero-osobowe. Tylko Zuzia miała praktyki sama w centrum handlowym Nevada. Pozostali z nas pracowali w sieci sklepów sportowych Sprinter oraz w sklepie zabawkowym ToysRUs. Podczas pracy naszym głównym zadaniem było porządkowanie towaru w magazynie, wykładanie towaru na półki sklepowe czy też przyjmowanie towaru. Spotkaliśmy się z ogromną życzliwością pracodawców, którzy podczas pierwszego spotkania wydawali się groźni, jednak szybko okazało się jak sympatycznymi są ludźmi. Marzymy o takich szefach, gdy zaczniemy pracę w Polsce! Początkowo bariera językowa była dla nas stresująca, bo Hiszpanie nie mówią raczej po angielsku, a my nie znamy hiszpańskiego. Jednak szybko rozwiązaliśmy ten problem i współpraca układała nam się wspaniale. Może nie zdobyliśmy nowej, fachowej wiedzy, ale  na pewno jesteśmy bogatsi o doświadczenie  w pracy z zespole międzynarodowym. Mogliśmy porównać standardy pracy w Polsce i Hiszpanii, nauczyliśmy się samodzielności w podejmowaniu decyzji i nabraliśmy pewności siebie.   

Trzy tygodnie minęły bardzo szybko. Nieubłaganie nadszedł czas powrotu do Brodnicy. Pożegnaliśmy się z pracownikami firmy Universal Mobility podczas pożegnalnego party, które odbyło się na patio naszego hostelu. Otrzymaliśmy certyfikaty uczestnictwa w projekcie, a Agata, Karol i Mateusz Maćkowski dodatkowo otrzymali drobne upominki dla tych  szczególnie aktywnych podczas wycieczek. Przyjęcie uświetnił recital Gustavo, muzyka ulicznego, który oczarował nas od pierwszych akordów gitary. Wspólne śpiewanie trwało do wieczora. 

Granada, nazywana przez niektórych skalnym miastem, pozostanie w naszej pamięci na zawsze. Na pewno jeszcze wielokrotnie będziemy wracać do tego cudownego miejsca w naszych wspomnieniach i rozmowach. Każdy z nas w głębi serca marzy, żeby przyjechać tu ponownie.

 

WYNIKI REKRUTACJI NA WYJAZD NA STAŻ ZAGRANICZNY – TECHNIKUM MECHATRONICZNE

 

LISTA PODSTAWOWA

 

Bartnicki Radosław

Bartnicki Rafał

Cholewczyński Rafał Henryk

Dembek Marek

Dębski Jakub

Dobrosielski Mateusz

Górka Dawid

Luda Bartłomiej

Pindera Mikołaj

Rzymski Remigiusz

Siudek Andrzej

Waśkiewicz Jakub

Wilczewski Bartosz

Zawieska Michał

 

LISTA REZERWOWA

 

Krzyżanowski Adrian

Uwaga uczniowie technikum mechatronicznego!

Zapraszamy do aplikowania na wyjazd na staż zawodowy do Hiszpanii w dniach 29.06-17.07.2020 r.

Chętni do odbycia stażu zobowiązani są do dostarczenia wypełnionych formularzy zgłoszeniowych, dołączonych do niniejszego ogłoszenia do sekretariatu szkoły, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 listopada 2019 r. W razie ewentualnych pytań proszę się kontaktować z Panem Mirosławem Wołojewiczem.

W załączeniu:  Regulamin rekrutacji i Formularz rejestracyjny

 

 

W dniach od 15 lipca do 5 sierpnia (2019 roku) grupa 14 dziewcząt z klasy drugiej i trzeciej Technikum Żywienia i Gastronomii wyjechała do Lizbony, aby zdobywać doświadczenie w portugalskich restauracjach. Opiekunem grupy była pani Alicja Rumińska. Po męczącej, bo nocnej podróży samolotem i zaledwie kilku godzinach snu zostałyśmy przedstawione naszym pracodawcom i poznałyśmy miejsca praktyk. Pracowałyśmy w parach, tylko jedna z restauracji przyjęła grupę 4 praktykantek. W restauracjach przywitano nas ciepło i serdecznie, więc stres związany z nowym, nieznanym miejscem troszkę opadł. Praktyki odbywałyśmy codziennie, pierwsze dni były trudne, bo pracownicy kuchni nie mówili po angielsku, bądź znali tylko kilka słów. Jednak wszechobecny uśmiech i pogoda ducha Portugalczyków pozwoliły nam komunikować się bez większych problemów. Była to też pierwsza różnica pomiędzy polską a portugalską pracą w kuchni, która rzuciła nam się w oczy. W restauracji gdzie pracowały Natalia Bajeńska i Kornelia kucharki podczas pracy śpiewały ( można nawet było posłuchać fado- tradycyjnych pieśni portugalskich) i tryskały niespożytą energią. Angelika Sentowska, Iwona, Paulina i Zuzia pracowały w Cafe Imperio, gdzie panowała iście rodzinna atmosfera. Pracownicy codziennie dbali o to, aby dziewczyny porządnie zjadły, a w ostatnim dniu praktyk pożegnano je tortem i szampanem. Natalia Więcławska i Angelika Sokołowska codziennie mogły podziwiać widok na rzekę Tag i Klasztor Hieronimitów z restauracji Belem, która specjalizowała się w daniach z owoców morza. Ta restauracja była też najbardziej oddalona od naszego mieszkania, dziewczyny jechały do niej około godzinę autobusem. Martyna i Karolina pracowały w restauracji Sabor Mineiro, gdzie nabyły mistrzowskiej wprawy w robieniu frytek bananowych i obieraniu fasoli. Klaudia i Julia miały okazję nauczyć się robienia wyszukanych pasztetów  w restauracji La Brasserrie de L’Entrecote i dekorowania potraw. Wiktorii i Jowicie, które miały praktyki w centrum Lizbony, w restauracji Trindade, najczęściej przypadał w udziale wypiek pieczywa i przygotowywanie deserów. Doświadczenie, które nabyłyśmy podczas praktyk jest bezcenne, a wspomnienia jeszcze długo pozostaną żywe w naszej pamięci.

Czekała na nas również niespodzianka związana z naszym przyszłym zawodem- warsztaty kulinarne z jednym z najlepszych szefów kuchni w Lizbonie. Razem z nim przygotowałyśmy 6 dań typowych dla kuchni portugalskiej, które na koniec warsztatów oczywiście musiałyśmy posmakować. Było bardzo ciekawie, momentami zabawnie,  a my mogłyśmy podziwiać szybkość pracy i wyczucie smaku kucharza.

Był czas na pracę, był też czas na odpoczynek. Popołudnia spędzałyśmy bardzo aktywnie. Praktycznie każdego dnia planowałyśmy wyjście. Zwiedziłyśmy Lizbonę wzdłuż i wszerz. Spacerowałyśmy po zabytkowej części Lizbony, uliczkami dzielnicy Alfama, podziwiając katedrę, zamek św. Jerzego, kościół św. Antoniego i panoramę miasta z punktów widokowych, których jest wiele w całej Lizbonie. Odwiedziłyśmy Ogród Botaniczny pełen tropikalnej i subtropikalnej roślinności. Mogłyśmy podziwiać bambusy, różaneczniki, oleandry, palmy, bananowce i wiele innych, nieznanych nam  gatunków. Ogród był też oazą spokoju i ciszy, spędziłyśmy tam bardzo miłe popołudnie. Spacerowałyśmy po ogromnym parku Edwarda VII, podziwiając zadbane połacie trawników i aleję wysadzaną palmami. 25 lipca wybrałyśmy się na touradę, portugalski odpowiednik hiszpańskiej corridy, czyli walk byków. Impreza odbywała się na arenie Campo Pequeño, której architektura nawiązuje do stylu arabskiego. Każda  z walk, a było ich sześć, rozpoczynała się prezentacją jeźdźca na koniu, który odbywał swoisty taniec z bykiem, następnie grupa śmiałków zwanych forcados (forkados) podejmowała próbę powalenia byka gołymi rękoma, na koniec byk był wyprowadzany z areny w otoczeniu krów. Na pewno było to dla nas ciekawe doświadczenie, podczas którego mogłyśmy obcować z portugalskimi zwyczajami. 30 lipca wybrałyśmy się na rejs promem po rzece Tag. Płynęłyśmy nowoczesnym katamaranem do miejscowości Montijo (Montiżo). Podróż trwała pół godziny w jedną stronę, a u celu miały na nas czekać piękne widoki. W praktyce zwiedziłyśmy nabrzeże i przystań, a w drodze powrotnej mogłyśmy podziwiać panoramę  Lizbony- Most 25 kwietnia i centrum miasta w promieniach słońca odbijającego się od tafli wody. 3 sierpnia postanowiłyśmy zobaczyć Lizbonę z lotu ptaka. Zafundowałyśmy sobie przejażdżkę kolejką linową zwaną teleferico. Z wnętrza wagoników podziwiałyśmy panoramę  nowoczesnej wieży Vasco da Gama i mostu o tej samej nazwie, Parku Narodów oraz oceanarium. To ostatnie zwiedzałyśmy całą grupą, z przewodniczką, która opowiadała ciekawostki o mieszkańcach oceanarium. Mogłyśmy zobaczyć mnogość gatunków ryb i roślinności podwodnej z różnych stref klimatycznych Ziemi.  

 Oprócz spacerów po mieście miałyśmy również okazję poznać okolice Lizbony. W sobotę  20 lipca wyjechałyśmy do Sintry, malutkiego miasteczka z kompleksem pałacowo- ogrodowym. Spacerując alejkami parku odkrywałyśmy ukryte wśród drzew kamienne ławeczki, wodospad, tajemnicze przejścia wykute w skałach, a na deser naszym oczom ukazał się pałac, który wyglądał jak z bajki Disneya. Następnie wyruszyłyśmy podziwiać widoki Oceanu  Atlantyckiego na Cabo da Roca, najdalej na zachód wysuniętym stałym lądzie Europy.  Widoki z kilkusetmetrowych klifów i silny wiatr zapierały dech w piersiach. Podobne wrażenia czekały na nas na kolejnym punkcie widokowym nad oceanem, zwanym Boca de Inferno, czyli Usta Piekeł. Ostatnim przystankiem wycieczki był pomnik Chrystusa zwany Cristo  Rei. Z tarasu widokowego na szczycie pomnika rozpościera się panorama na Lizbonę i rzekę. W kolejną sobotę, 27 lipca odkrywałyśmy Sesimbrę, miejscowość położoną w górach. Pogoda nas nie rozpieszczała, od rana padał deszcz i było naprawdę chłodno, a w planach była wizyta na plaży Arrabida. Punkt widokowy nad oceanem, Cabo de Espichel, przywitał nas deszczem, mgłą i wiatrem, ale kiedy dotarłyśmy na plażę świeciło już słońce i ociepliło się, była więc okazja do spaceru po plaży i delektowania się szumem fal. Ostatnim punktem wycieczki była  degustacja wina w winnnicy Jose Maria de Fonseca. Przewodnik oprowadził nas po posiadłości opowiadając historię rodu właścicieli i produkcji tego trunku. W sklepie firmowym można było spróbować różnych win i zakupić te, które przypadły do gustu. Przedostatniego dnia naszego pobytu w Lizbonie odwiedziłyśmy narodowe muzeum płytek portugalskich, zwanych azulejos ( azuleżos). Najpierw, podczas warsztatów, każda z nas stworzyła własną, autorską płytkę, którą następnie wypalono w piecu do ceramiki i wręczono nam jako pamiątkę. Natomiast muzeum zwiedzałyśmy podzielone na grupy, wykonując zadania  z karty pracy, którą dostałyśmy na miejscu. Była to niestandardowa i bardzo ciekawa forma odkrywania zasobów muzealnych. 

Czas niestety jest nieubłagany, trzy tygodnie minęły bardzo szybko i trzeba było wracać do Polski.  Jednak tego co zobaczyłyśmy, ludzi, których poznałyśmy nie da się zapomnieć. Pobyt W Lizbonie wielu z nas ukazał inny styl życia i bycia, dał szansę poczuć przyjazność i otwartość Portugalczyków i obudził ciekawość świata i ludzi.  

Zapraszamy również do relacji z wyjazdu w postacji PREZENTACJI ZE ZDJĘCIAMI

W dniu 26.09.2019 r. odbyło się posiedzenie Komisji rekrutacyjnej dla uczniów wyjeżdżających na staż zawodowy do Hiszpanii w ramach projektu Praktyka najlepszą nauką ! - europejskie staże zawodowe w terminie 03-21.02 2020 r. Decyzją Komisji sporządzono
 
LISTĘ PODSTAWOWĄ UCZNIÓW
Klasy III technikum logistycznego, na którą zakwalifikowali się uczniowie:


1. Bekier Monika
2. Choińska Zuzanna
3. Faltynowska Zuzanna
4. Grzybowski Mateusz
5. Jasińska Agata
6. Jurkiewicz Patryk
7. Kamińska Natalia
8. Klonowska Oliwia
9. Kołecki Jakub
10. Lurka Karol
11. Maćkowski Mateusz
12. Montowska Wiktoria
13. Rulko Jakub
14. Sobiesińska Zuzanna
15. Tkaczyk Martyna
 

oraz

LISTĘ REZERWOWĄ UCZNIÓW
Klasy III technikum logistycznego, na którą zakwalifikowali się uczniowie:


1. Brzeszkiewicz Andżelika
2. Buchalski Patryk
3. Dzwonkowski Kacper
4. Faltynowska Kamila
5. Kornowski Mateusz
6. Kotewicz Kinga
7. Kowalkowska Patrycja
8. Tarantowicz Natalia

 

Praktyka najlepszą nauką ! - europejskie staże zawodowe

Rok szkolny 2019/2020 dedykowany jest w tym projekcie uczniom technikum logistycznego i mechatronicznego.

Jako pierwszych zapraszamy do aplikowania na wyjazd do Hiszpanii 15 uczniów technikum logistycznego. Chętni do odbycia stażu zobowiązani są do dostarczenia wypełnionych formularzy zgłoszeniowych, dołączonych do niniejszego ogłoszenia do wychowawcy klasy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13 września 2019 r.

 

 

Regulamin rekrutacji

Formularz rejestracyjny

Praktyka najlepszą nauką ! - europejskie staże zawodowe

 

 

Kolejna edycja staży dotyczy 24 uczniów technikum żywienia i usług gastronomicznych. Uczniowie chętni do odbycia stażu zobowiązani są do dostarczenia wypełnionych formularzy zgłoszeniowych, dołączonych do niniejszego ogłoszenia, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18 marca 2019 r. Formularze należy składać w sekretariacie szkoły przy ul. Karbowskiej.
 

 

 

W dniu 26.02.2019 r. odbyło sie posiedzenie Komisji rekrutacyjnej dla uczniów wyjeżdżających na staż zawodowy do Portugalii w ramach projektu ERASMUS+ szansą zdobycia innowacyjnych doświadczeń zawodowych w terminie 06-31.05 2019 r. Decyzją Komisji sporządzono

 

LISTĘ PODSTAWOWĄ UCZNIÓW

KLASY III ORGANIZACJI REKLAMY, NA KTÓRĄ ZAKWALIFIKOWALI SIĘ UCZNIOWIE:

  1. Aranowska Monika Sandra
  2. Barczak Dominika
  3. Dąbrowska Wiktoria
  4. Kaczyńska Weronika
  5. Kowalewska Nikolina
  6. Krajewska Dominika
  7. Manerowska Oliwia
  8. Piotrkowski Cezary
  9. Prusak Martyna
  10. Rucińska Sandra
  11. Sadowska Jagoda
  12. Sosińska Milena
  13. Wróblewska Aleksandra
  14. Zakrzewska Joanna
  15. Zielińska Marta

 

oraz

LISTĘ REZERWOWĄ UCZNIÓW

KLASY III TECHNIKUM ORGANIZACJI REKLAMY, NA KTÓRĄ ZAKWALIFIKOWAŁA SIĘ

  1. Gajda Julia

 

Rozpoczynamy ostatni już nabór do projektu ERASMUS+ szansą zdobycia innowacyjnych doświadczeń zawodowych finansowanego w 100 % ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Nabór na staż do Portugalii, planowany  w terminie  06-31.05. 2019 r., prowadzony będzie wśród uczniów klasy trzeciej technikum organizacji reklamy. Formularz rekrutacyjny wypełniony komputerowo, wydrukowany i podpisany (w przypadku osób niepełnoletnich również przez rodzica/prawnego opiekuna) należy dostarczyć w nieprzekraczalnym terminie do 15 lutego 2019 r. do sekretariatu CKZ i U w Brodnicy przy ul. Karbowskiej 29.

Poniżej zamieszczamy REGULAMIN UCZESTNICTWA W PROJEKCIE oraz formularz zgłoszeniowy.

W dniu 29.10.2018 r. odbyło się posiedzenie Komisji rekrutacyjnej dla uczniów wyjeżdzających na staż zawodowy do Portugalii

w terminie 2019-02-11-2019-03-01.

Decyzją Komisji sporządzono

 

LISTĘ PODSTAWOWĄ UCZNIÓW

 

KLASY III TECHNIKUM INFORMATYCZNEGO, NA KTÓRĄ ZAKWALIFIKOWALI SIĘ UCZNIOWIE:

 

 

  1. Cieszyński Adam

  2. Frącek Bartłomiej

  3. Kreński Damian Kacper

  4. Krusińska Natalia

  5. Leśniewski Bartosz

  6. Makowski Mateusz

  7. Orłowski Jakub

  8. Pniewski Daniel Paweł

  9. Rezmer Artur Aleksander

  10. Tęgowski Adam

  11. Tomella Sławomir

  12. Trendowicz Jakub

  13. Wasielewski Krzysztof

  14. Wroński Patryk

 

 

oraz

 

LISTĘ REZERWOWĄ UCZNIÓW

 

KLASY III TECHNIKUM INFORMATYCZNEGO, NA KTÓRĄ ZAKWALIFIKOWALI SIĘ UCZNIOWIE:

 

 

  1. Bytner Mateusz

  2. Sikorski Kacper

  3. Szmagaj Józef Łukasz

Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego przystępuje do realizacji kolejnego projektu Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój o nazwie Praktyka najlepszą nauką ! - europejskie staże zawodowe  finansowanym w 100 % ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (PO WER) Projekt: "Ponadnarodowa mobilność uczniów i absolwentów oraz kadry kształcenia zawodowego”.  Projekt skierowany jest do 66 uczniów w wieku 16-18 lat, naszej szkoły kształcących się na kierunkach technik: informatyk (14 osób),  technik żywienia i usług gastronomicznych (24 osoby), technik logistyk (14 osób), technik mechatronik (14 osób).

Uczestnikami  w opisywanym projekcie będą uczniowie  uczący się w III klasach w/w kierunków kształcenia .

 

Uczestnictwo w projekcie ma w efekcie doprowadzić do:

  • poprawy przekazywania i zdobywania wiedzy,
  • poszerzenia horyzontów uczniów,
  • poszerzenia możliwości rozwoju zawodowego uczniów,
  • wzmocnienie i uatrakcyjnienia wizerunku szkoły,
  • poszerzenia bazy partnerów o instytucje europejskie.

 

Na czym przede wszystkim skorzystają nasi uczniowie? Wymiernymi efektami udziału uczniów w projekcie, będą:

  • uzyskanie przez uczniów dokumentu EUROPASS MOBILNOŚĆ
  • zwiększenie kompetencji w zakresie j. angielskiego, w tym branżowego
  • wzrost poziomu kwalifikacji i kompetencji zawodowych
  • wzrost poziomu posiadanych kompetencji społecznych

 

Koordynatorem projektu jest Pan Mirosław Wołojewicz.

 

Informacje na temat rekrutacji i warunków uczestnictwa w projekcie umieszczone zostały w regulaminie rekrutacji.

 

Nabór na pierwszy wyjazd Portugalia - luty 2019  kierowany jest do uczniów technikum informatycznego.

Wypełniony, wydrukowany i podpisany formularz zgłoszeniowy (również przez rodziców/prawnych opiekunów) należy złożyć w sekretariacie szkoły przy ul. Mazurskiej 29 w nieprzekraczalnym terminie do 17 października 2018 r.

W dniu 08.10.2018 r. odbyło się posiedzenie Komisji rekrutacyjnej dla uczniów wyjeżdzających na staż zawodowy do Hiszpanii w terminie 2019-01-14-2019-02-08. Decyzją Komisji sporządzono

 

LISTĘ PODSTAWOWĄ UCZNIÓW

 

KLASY III i II TECHNIKUM ŻYWIENIA i USŁUG GASTRONOMICZNYCH, NA KTÓRĄ ZAKWALIFIKOWALI SIĘ UCZNIOWIE:

 

  1.  Czupryńska Karolina
  2. Frahs Aleksandra
  3. Karaśkiewicz Joanna
  4. Kaszyńska Kinga
  5. Krajnik Natalia
  6. Kotarska Angelika
  7. Kozicki Dawid
  8. Kruszkowska Monika
  9. Ostrowska Klaudia
  10. Pankowski Adam
  11. Pawłowska Marlena
  12. Podolska Agnieszka
  13. Przybylska Natalia
  14. Sikorska Joanna
  15. Szefler Monika

oraz

 

LISTĘ REZERWOWĄ UCZNIÓW

 

KLASY III i II TECHNIKUM ŻYWIENIA i USŁUG GASTRONOMICZNYCH, NA KTÓREJ ZNALAZŁY SIĘ UCZENNICE

 

  1. Błażejewska Iwona
  2. Frahs Martyna
  3. Marczak Paulina
  4. Steinborn Paulina

Rozpoczynamy kolejny nabór do projektu ERASMUS+ szansą zdobycia innowacyjnych doświadczeń zawodowych finansowanego w 100 % ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

Nabór na staż do Hiszpanii  w terminie 2019-01-14-2019-02-08 prowadzony będzie wśród uczniów klasy trzeciej technikum żywienia i usług gastronomicznych.

 

Formularz rekrutacyjny wypełniony, wydrukowany i podpisany (w przypadku osób niepełnoletnich również przez rodzica/prawnego opiekuna) należy dostarczyć w nieprzekraczalnym terminie do 21 września 2018 r. do sekretariatu CKZ i U w Brodnicy przy ul. Karbowskiej 29.

 

Poniżej zamieszczamy REGULAMIN UCZESTNICTWA W PROJEKCIE oraz formularz zgłoszeniowy.

Regulamin uczestnictwa w projekcie

Formularz zgłoszeniowy

LISTA RANKINGOWA PODSTAWOWA UCZNIÓW

KLASY III i II TECHNIKUM HOTELARSKIEGO ZAKWALIFIKOWANYCH DO ODBYCIA STAŻY ZAWODOWYCH W PORTUGALII

W TERMINIE 02.07- 27.07.2018 r.

 

 

 

  1. Betlejewska Ewelina
  2. Brzóskiewicz Zuzanna
  3. Ciecierska Eliza
  4. Chyczewska Katarzyna
  5. Czapiewska Agata
  6. Jadzińska Aleksandra
  7. Jankowska Monika
  8. Ostrowska Magdalena
  9. Prokopczyk Oliwia
  10. Szostakowska Sylwia
  11. Wajc Aleksandra
  12. Wilkanowska Aniela
  13. Witkowska Paulina
  14. Wiśniewska Natalia
  15. Zielińska Mirella

 

 

LISTA RANKINGOWA REZERWOWA UCZNIÓW

KLASY III TECHNIKUM EKONOMICZNEGO ZAKWALIFIKOWANYCH DO ODBYCIA STAŻY ZAWODOWYCH W PORTUGALII

W TERMINIE 02.07- 27.07.2018 r.

  1. Koperwas Dominika
  2. Otręba Magdalena
  3. Pankowska Alicja

 

 

Rozpoczynamy kolejny nabór do projektu ERASMUS+ szansą zdobycia innowacyjnych doświadczeń zawodowych finansowanego w 100 % ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

Nabór na staż w Portugalii w terminie 2018-07-02 -2018-07-27 prowadzony będzie wśród uczniów klas trzecich technikum hotelarskiego.

 

Formularz rekrutacyjny wypełniony, wydrukowany i podpisany (w przypadku osób niepełnoletnich również przez rodzica/prawnego opiekuna) należy dostarczyć w nieprzekraczalnym terminie do 14 marca 2018 r. do sekretariatu CKZ i U w Brodnicy przy ul. Karbowskiej.

 

Poniżej zamieszczamy REGULAMIN UCZESTNICTWA W PROJEKCIE oraz formularz zgłoszeniowy.

Regulamin uczestnictwa w projekcie

Formularz zgłoszeniowy

A tak było w Walencji
www.walencja2017.tk

 

4 lutego 2018 roku jest początkiem końca projektu „Powiedz mi, a zapomnę; pokaż mi a zapamiętam; zaangażuj mnie, a zrozumiem" - staże zawodowe nauką przez doświadczenie, finansowanego w 100 % ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Tego dnia na staż zagraniczny do Portugalii wylatuje ostatnia grupa uczniów – technik logistyk. Kim są ci uczniowie? Zobaczmy i posłuchajmy: PORTUGALIA

WYNIKI REKRUTACJI NA STAŻ ZAGRANICZNY DO HISZPANII

 

LISTA PODSTAWOWA

 

 

  1. Aleksandrowicz Marta
  2. Barańska Angelika
  3. Domżalska Patrycja
  4. Kabacińska Klaudia
  5. Kalisz Jan
  6. Krajewska Natalia
  7. Manelska Natalia
  8. Marciniak Klaudia
  9. Michałkiewicz Kamila
  10. Moszczyński Dariusz
  11. Piotrowska Sandra
  12. Płocharski Arkadiusz
  13. Stankowska Izabela
  14. Stypułkowska Wioletta
  15. Wysocka Klaudia

 

LISTA REZERWOWA

 

  1. Cześnik Wiktoria
  2. Rykaczewska Klaudia
  3. Szlachta Patrycja
  4. Zyra Adrianna

 

 

UWAGA!

UCZNIOWIE, KTÓRZY W WYNIKU REKRUTACJI ZNALEŹLI SIĘ NA LIŚCIE PODSTAWOWEJ, PRZYCHODZĄ WRAZ Z RODZICEM NA SPOTKANIE W DNIU 13 LISTOPADA 2017 r. (PONIEDZIAŁEK) O GODZ. 16.00 DO AULI SZKOLNEJ CKZ i U PRZY ULICY MAZURSKIEJ 28.

 

NIEOBECNOŚĆ NA SPOTKANIU OZNACZA WYKREŚLENIE Z LISTY PODSTAWOWEJ.

 

Rozpoczynamy kolejny nabór do projektu ERASMUS+ szansą zdobycia innowacyjnych doświadczeń zawodowych finansowanego w 100 % ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

Nabór na staż w Hiszpanii w terminie 2018-01-29-2018-02-23 prowadzony będzie wśród uczniów klas trzecich technikum ekonomicznego.

 

Formularz rekrutacyjny należy dostarczyć w nieprzekraczalnym terminie do 3 listopada 2017 r. do sekretariatu CKZ i U w Brodnicy przy ul. Mazurskiej 28.

 

Poniżej zamieszczamy REGULAMIN UCZESTNICTWA W PROJEKCIE oraz formularz zgłoszeniowy.

Regulamin uczestnictwa w projekcie

Formularz zgłoszeniowy

Koordynator projektu- Mirosław Wołojewicz

 

Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego przystępuje do realizacji kolejnego projektu Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój o nazwie „ERASMUS+ szansą zdobycia innowacyjnych doświadczeń zawodowych”

Edycja projektu przewidziana jest na dwa lata i potrwa do lipca 2019 r. W tym czasie 60 uczniów naszej szkoły skorzysta z możliwości odbycia jednomiesięcznych staży zagranicznych w Hiszpanii i Portugalii.

 

Uczestnictwo w projekcie ma w efekcie doprowadzić do:

  • poprawy przekazywania i zdobywania wiedzy,
  • poszerzenia horyzontów uczniów,
  • poszerzenia możliwości rozwoju zawodowego uczniów,
  • wzmocnienie i uatrakcyjnienia wizerunku szkoły,
  • poszerzenia bazy partnerów o instytucje europejskie.

Na czym przede wszystkim skorzystają nasi uczniowie? Wymiernymi efektami udziału uczniów w projekcie, będą:

  • uzyskanie przez uczniów dokumentu EUROPASS MOBILNOŚĆ
  • zwiększenie kompetencji w zakresie j. angielskiego, w tym branżowego
  • wzrost poziomu kwalifikacji i kompetencji zawodowych
  • wzrost poziomu posiadanych kompetencji społecznych

 

Wsparciem projektowym, w tej edycji Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój objętych zostanie po 15 uczniów z klasy III Technikum Ekonomicznego i Hotelarskiego w 2018 r. oraz po 15 uczniów z obecnych klas II Technikum Żywienia i usług gastronomicznych i Technikum Organizacji Reklamy w 2019 r.

Koordynatorem projektu jest pan Mirosław Wołojewicz.

Informacje na temat rekrutacji i warunków uczestnictwa w projekcie będą zamieszczane na stronie internetowej w zakładce Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój. Prosimy o śledzenie wiadomości.

Dnia 25 października 2017 r. w auli CKZ i U przy ulicy Mazurskiej 28 odbyło się spotkanie, na którym uczestnicy staży w Portugalii i Hiszpanii- uczniowie technikum budownictwa i mechatronicznego zrelacjonowali swój pobyt w tych krajach i zdobyte, w ramach praktyk, doświadczenia. Spotkanie odbyło się przy udziale Naczelnika Wydziału Edukacji, Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego w Brodnicy Stanisława Czajkowskiego, Dyrektora CKZ i U Jacka Gniadkowskiego, Koordynatora projektu Mirosława Wołojewicza, opiekunów grup Marka Betlejewskiego i Alicji Rumińskiej, uczniów technikum logistycznego, którzy wyjeżdżają na staż do Portugalii jako ostatnia grupa tego projektu a także uczniów techników: ekonomicznego, hotelarskiego, żywienia i usług gastronomicznych oraz organizacji reklamy, którzy wyjadą na staże w ramach kolejnego projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zakończyliśmy rekrutację do ostatniego w tym projekcie wyjazdu uczniów na staż do Portugalii. Poniżej wyniki rekrutacji w kolejności alfabetycznej.

 

LISTA PODSTAWOWA

 

  1. Banacka Karolina
  2. Chmielewska Marta
  3. Domżalska Karolina
  4. Florkiewicz Lidia
  5. Grzywacz Martyna
  6. Gutowska Klaudia
  7. Kłyza Katarzyna
  8. Lewandowska Katarzyna
  9. Nasiłowska Julita
  10. Piotrowska Wiktoria
  11. Sontowska Ewelina
  12. Szpakowska Magdalena
  13. Tarantowicz Marian
  14. Wnuk Michał
  15. Zaręba Kamila Magdalena

 

 

LISTA REZERWOWA

 

  1. Dąbrowski Jonatan
  2. Domagalska Magdalena

Kim są uczniowie jadący na staż do Hiszpanii? Popatrzmy i posłuchajmy."

Link z prezentacją: 

https://drive.google.com/open?id=0BxLJK1K0zdvSQ3lpUVFuLW03T00

 

 

 

Rozpoczynamy kolejny nabór do projektu „Powiedz mi, a zapomnę; pokaż mi a zapamiętam; zaangażuj mnie, a zrozumiem" - staże zawodowe nauką przez doświadczenie, finansowanego w 100 % ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

 

Nabór prowadzony będzie wśród uczniów klas trzecich technikum logistycznego.

 

Poniżej zamieszczamy REGULAMIN UCZESTNICTWA W PROJEKCIE oraz formularz zgłoszeniowy, które trzeba dostarczyć do sekretariatu CKZiU w Brodnicy, ul. Mazurska 28 w nieprzekraczalnym terminie do 22 września 2017 r.

Formularz zgłoszeniowy uczestnika

Regulamin

A tak było w Walencji"
www.walencja2017.tk

 

W dniach 1-29 lipca 2017 swoje praktyki zawodowe w ramach projektu "Powiedz mi, a zapomnę; pokaż mi a zapamiętam; zaangażuj mnie, a zrozumiem" odbyła grupa 15 uczniów technikum budowlanego. 4 tygodnie spędzone w słonecznej Portugalii przyniosły mnóstwo nowych wrażeń i  niezapomnianych przygód. Poniżej link do codziennych vlogów przygotowywanych na bieżąco przez opiekuna grupy, p. Marka Betlejewskiego.

https://www.youtube.com/channel/UC5hQyd3YIumCPJV5Nx8S8Bw/videos

Kim są uczniowie jadący na staż do Hiszpanii? Popatrzmy i posłuchajmy.

kliknij by zobaczyć prezentację

 

 

Zobaczmy i posłuchajmy co mówią o sobie uczniowie wyjeżdżający w lipcu na staż do Portugalii.

https://www.youtube.com/watch?v=cIP-wXYq-RE&t=1s
 

DECYZJA KOMISJI REKRUTACYJNEJ O ZAKWALIFIKOWANIU UCZNIÓW TECHNIKUM MECHATRONICZNEGO DO ODBYCIA STAŻY ZAWODOWYCH W HISZPANII W TERMINIE 29 LIPCA – 26 SIERPNIA 2017 r.


 

LISTA PODSTAWOWA

Argalski Damian

Białkowska Magdalena

Buńka Wojciech

Cholewczyński Łukasz

Gutowski Marcin

Łapkiewicz Łukasz

Komosiński Jakub

Lewandowski Kamil

Lewandowski Maciej

Myśliński Rafał

Płachta Michał

Stankowski Jakub

Szynkowski Adam

Tarka Artur

Żulewski Marcin

 

LISTA REZERWOWA

 

Gadziński Marcin

Luliński Artur

Ziółkowski Bartosz

Górzyński Patryk

 


Kolejny nabór za nami. Poniżej decyzja Komisji Rekrutacyjnej, kwalifikującej uczniów do wyjazdu na staż do Portugalii w dniach 1-29 lipca 2017 roku.

 

Lista osób zakwalifikowanych na staż do Portugalii

 

 


Grupa biorąca udział w projekcie pod nazwą "Powiedz mi, a zapomnę; pokaż mi a zapamiętam; zaangażuj mnie, a zrozumiem" dotarła do Grenady w Hiszpanii w nocy z 29 na 30 stycznia 2017 roku. Podróż była długa i męcząca, ale warta poświęcenia. W załączonym fotoblogu można śledzić codzienne zmagania uczniów.

http://rebweb.pl

 

 


 

W najbliższą niedzielę pierwsza grupa realizująca projekt pod nazwą: "Powiedz mi, a zapomnę; pokaż mi a zapamiętam; zaangażuj mnie, a zrozumiem" - staże zawodowe nauką przez doświadczenie w ramach projektu „Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów szkół zawodowych oraz mobilność kadry kształcenia zawodowego” realizowanego ze środków PO WER na zasadach Programu Erasmus+ sektor Kształcenie i szkolenia zawodowe, wyjedzie na staże zagraniczne do Hiszpanii. Opiekunem ich przygody będzie Pan Arkadiusz Nagórski, nauczyciel języka angielskiego naszej szkoły. Życzymy powodzenia, wielu wrażeń i nowych doświadczeń oraz umiejętności przygotowujących do zawodu.

 

 

      Rozpoczynamy kolejny nabór do projektu „Powiedz mi, a zapomnę; pokaż mi a zapamiętam; zaangażuj mnie, a zrozumiem" - staże zawodowe nauką przez doświadczenie. finansowanego w 100 % ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

      Nabór prowadzony będzie wśród uczniów klas trzecich technikum budownictwa i mechatroniki.

 

Poniżej zamieszczamy REGULAMIN UCZESTNICTWA W PROJEKCIE oraz formularz zgłoszeniowy.

 

Formularz zgłoszeniowy uczestnika

Regulamin

Koordynator projektu- Mirosław Wołojewicz


Uczestnicy projektu, postanowili zaprezentować kraj i region swojego pobytu na stażu. Zobaczmy co ich czeka poza zajęciami.

Kliknij by zobaczyć prezentację: Andaluzja


KIM SĄ, JACY SĄ – UCZESTNICY PROJEKTU O SOBIE

 

Uczniowie wyjeżdżający na staż do Hiszpanii postanowili zaprezentować się swoim przyszłym pracodawcom. Popatrzmy i posłuchajmy.

 

Link do prezentacji grupy: https://www.youtube.com/watch?v=0VDqtTYgSAw


 

DECYZJA KOMISJI REKRUTACYJNEJ O ZAKWALIFIKOWANIU UCZNIÓW KLASY III TECHNIKUM INFORMATYCZNEGO DO ODBYCIA STAŻY ZAWODOWYCH W HISZPANII

W TERMINIE 29 STYCZNIA- 25 LUTEGO 2017 r.

LISTA PODSTAWOWA

  1. Joanna Wasik
  2. Paweł Leśniewski
  3. Mateusz Jastrzębski
  4. Mateusz Manerowski
  5. Dariusz Witkowski
  6. Mateusz Ziółkowski
  7. Weronika Górna
  8. Michał Kowalski
  9. Karol Płocharski
  10. Robert Sulej
  11. Dominik Golubski
  12. Mateusz Papis
  13. Mateusz Czyszewski
  14. Konrad Falkowski
  15. Szymon Suchorab

LISTA REZERWOWA

  1. Dawid Płocharski
  2. Karolina Nadolska
  3. Jakub Gorgoń

Uczniowie klasy III Technikum Informatycznego, którzy chcą zgłosić chęć udziału w stażu zagranicznym w Hiszpanii, trwającym od 29.01.2016 do 25.02.2016 roku, zobowiązani są do wypełnienia poniższych dokumentów:

Uwaga uczniowie, zmodyfikowany Regulamin i Formularz zgłoszeniowy uczestnika:

Formularz zgłoszeniowy uczestnika

Oświadczenie uczestnika

Regulamin

Wypełnione dokumenty należy dostarczyć w nieprzekraczalnym terminie do 18 listopada 2016 r.:

w wersji papierowej do sekretariatu szkoły na ul. Mazurskiej 28

w wersji elektronicznej na adres internetowy koordynatora projektu p. Mirosława Wołojewiczamwolojewicz@ckziubrodnica.pl

Formularz Rekrutacji Wewnętrznej należy wypełnić tylko w części A

W przypadku pytań i wątpliwości należy kontaktować się z koordynatorem projektu osobiście lub za pośrednictwem poczty elektronicznej- mwolojewicz@ckziubrodnica.pl


Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego przystępuje do realizacji projektu Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

Edycja projektu przewidziana jest na dwa lata i potrwa do czerwca 2018 r. W tym czasie 60 uczniów naszej szkoły skorzysta z możliwości odbycia jednomiesięcznych staży zagranicznych w Hiszpanii i Portugalii.

          

  Naszymi partnerami, którzy stworzą możliwości ich odbycia są:

  1. EUROPROYECTOS ERASMUS+ - hiszpańska firma szkoleniowa oraz agencja pośrednicząca, która przyjmuje m.in. stażystów   w Andaluzji na południu Hiszpanii, a dokładniej w Granadzie, Kordobie i Martos (Jaén), gdzie znajdują się siedziby firmy.
  2. Intercultural Association Mobility Friends - organizacja pozarządowa z siedzibą w Barcelos w Portugalii, która promuje i wspiera wymiany międzynarodowe w ramach programów mobilności.

 

Uczestnictwo w projekcie ma w efekcie doprowadzić do:

  1. poprawy  przekazywania i zdobywania wiedzy,
  2. poszerzenia horyzontów uczniów,
  3. poszerzenia możliwości rozwoju zawodowego uczniów,
  4. wzmocnienie i uatrakcyjnienia wizerunku szkoły,
  5. poszerzenia bazy partnerów o instytucje europejskie.

Na czym przede wszystkim skorzystają nasi uczniowie? Wymiernymi efektami udziału uczniów w projekcie, będą:

  • uzyskanie przez uczniów dokumentu EUROPASS CV i EUROPASS MOBILNOŚĆ
  • zwiększenie kompetencji w zakresie j. angielskiego, w tym branżowego
  • wzrost poziomu kwalifikacji i kompetencji zawodowych
  • wzrost poziomu posiadanych kompetencji społecznych

 

            Wsparciem projektowym, w tej edycji Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój objętych zostanie po 15 uczniów z klasy III Technikum Informatycznego, Budowlanego, Mechatronicznego w 2017 r. oraz grupa 15 uczniów z obecnej klasy II Technikum Logistycznego w 2018 r.

             Koordynatorem  projektu jest pan Mirosław Wołojewicz.

            Informacje na temat rekrutacji i warunków uczestnictwa w projekcie będą zamieszczane na stronie internetowej w zakładce Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój. Prosimy o śledzenie wiadomości.

 

location_on Adres

Centrum Kształcenia
Zawodowego i Ustawicznego ul.Mazurska 28

phone Kontakt

Tel: 56 498-24-66/7
Fax: 56 697-15-22
E-mail: sekretariat@ckziubrodnica.pl

Zaloguj się

Współpracujemy z:

  • stolkar
  • sits
  • kombud
  • vorwerk-autotec
  • hildebrandt
  • behrendt
  • gotec
  • cofresco
  • wok
  • binstal

map Mapa

© Copyright CKZiU Brodnica. Strona wykonana przez uczniów technikum CKZiU Brodnica (kliknij, by uzyskać więcej informacji)